Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе на място

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресе на място

    Здравейте колеги, през септември при прибиране от София, блокирах двигателя, биелата на втори цилиндър се беше показала през блока, затова ми се наложи да сменя двигателя. Намерих двигател който чух как работи, хареса ми и го купих. При смяната се използваха всички датчици които бяха на колата, единствено остана фазовия датчик който беше на новия двигател. След монтиране обаче този двигател тресе на място все едно е загубил един цилиндър. Ламбда сондата работи, дебитомера също, сменени свещи, двигателя е зацепен с пети. В движение няма никакви проблеми, но на място продължава да тресе, оборотите по уреди не отчитат разлика. Пишете ако имате идея от каво може да е всичко това. Колата е 156-ца 1,8 TS 1999 г. Забравих да поясня, на диагностика н[ма грешки, единствено което ми направи впечатление e времето за впръскване на инжекторите то беше около 4,3 ms.
    Last edited by gedive; d.m.y г., 08:41.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

  • #2
    Тампон?
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #3
      Колега, има неравномерна работа на двигателя, не е тампон.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

      Comment


      • #4
        Еми смени го и тоя датчик,свършил си всичко ама не баш.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          А възможно ли е да е от него, не бих определил това което чувам да са детонации.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

          Comment


          • #6
            Зацепен с пети какво значи - увериха те че е така или ти впоследствие го обслужи.Имах същия проблем с фиата на жена ми, оказа се че валовете почти нямат гърбици, да кажем половината бяха износени, Повдигачите с изключение на 4 бяха като купички за супа.Всичко си му беше ОК, докато не свалиха главата.Интересното е че вървеше, но намясто тресеше, а се форсираше добре.Само предполагам като възможна причина.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70987
            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 12:27.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Добре е да се провери дали компресията е еднаква за всички цилиндри. Неравномерната работа на празен ход може да се дължи на сдухан клапан.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Зацепен с пети какво значи - увериха те че е така или ти впоследствие го обслужи.Имах същия проблем с фиата на жена ми, оказа се че валовете почти нямат гърбици, да кажем половината бяха износени, Повдигачите с изключение на 4 бяха като купички за супа.Всичко си му беше ОК, докато не свалиха главата.Интересното е че вървеше, но намясто тресеше, а се форсираше добре.Само предполагам като възможна причина.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70987
                Не се чува удряне желязо в желязо както при колата на жена ти, просто на място работи все едно губи един цилиндър.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

                Comment


                • #9
                  Ми тва не е трудно за установяване - започни да прекъсваш подаването на бенз на всяка дюза поотделно да речем.......има и други начини......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    започни да прекъсваш подаването на бенз на всяка дюза поотделно
                    Мхм , трябва да го хване още повече паркинсона
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      E, да но като откачи неработещ цилиндър и няма да се промени нищо и ще знае че едикъде си има проблем.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от gedive Покажи съобщение
                        Не се чува удряне желязо в желязо както при колата на жена ти, просто на място работи все едно губи един цилиндър.
                        Никъде не съм писал за чукане желязо в желязо.Темата не е за моя фиат, просто използвах темата на колегата.Точно както го описваш работеше, сменях свещи, кабели бубини мерихме компресия последно отворихме за да видим кво става и тва излезе.Предполагам възможна причина, то ако не си и виждал валовете свали капака, поне лесно става не е като фиата.Пък може и друго да е, все трябва да излезе зайчето то някъде.Маслото увеличава ли се и мирише ли на бензин.
                        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:11.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          какви са свещите знаеш ли марка и колко го прави сутрин като е студена ли
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Никъде не съм писал за чукане желязо в желязо.Темата не е за моя фиат, просто използвах темата на колегата.Точно както го описваш работеше, сменях свещи, кабели бубини мерихме компресия последно отворихме за да видим кво става и тва излезе.Предполагам възможна причина, то ако не си и виждал валовете свали капака, поне лесно става не е като фиата.Пък може и друго да е, все трябва да излезе зайчето то някъде.Маслото увеличава ли се и мирише ли на бензин.
                            Виждал съм валове колега, тези на колата са добре, не мирише на бензин, не гори масло във високите обороти е идеална.

                            ---------- Post added at 08:41 ---------- Previous post was at 08:39 ----------

                            Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                            какви са свещите знаеш ли марка и колко го прави сутрин като е студена ли
                            Свещите са Bosch, но това е без значение защото бях с такива и на другия двигател, а освен това са нови. Проблема е постоянен не тресе само когато студена, може би е малко по-добре когато загрее.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

                            Comment


                            • #15
                              При мен тресеше 900-950 притрисаше постоянно отворих капака на мотора имах пробит кабел и свещ също смених ги заспа щом нямаш загуба на мощност и не гори масло ако не зацепен ремака ще омаслява на ауспуха виж и компресията ма първо свещите ги виж само денсо и нжк с другите... ще има проблеми
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment

                              Working...
                              X